Uuden yhteistyön myötä Enveran Fiksuvesi-etäseurantapalvelu kerää taloyhtiön vedenkulutustietoja, jotka näytetään One4allin digitaalisilla porrasnäytöillä ja mobiilisovelluksessa. Tavoitteena on helpottaa asukkaiden huomiota vedenkulutukseensa.

– Palveluidemme perimmäinen tarkoitus on mahdollistaa helppo ja ajankohtainen tiedonsaanti asukkaille sekä samalla tarjota taloyhtiön hallinnolle tehokkaasti asukkaat tavoittava viestintäkanava. Ajankohtaisen vedenkulutustiedon välittäminen digitaalisin keinoin on erinomainen esimerkki palveluidemme hyötykäytöstä. Asukkaat saavat tärkeää tietoa, jonka pohjalta he voivat reagoida ja seurata tai tarvittaessa muuttaa vedenkulutustottumuksiaan. Fiksuveden palvelu vastaa sekä ekologisiin vedenkulutuksen vähentämisen tarpeisiin että taloyhtiön huollon tarpeisiin. Win–win tilanne, sanoo One4allin osakas Henry Hietavala.
– Asukkaat tulevat hyötymään paremmasta kiinteistön ylläpitoon liittyvästä tiedosta. Näen digitaaliset rappunäytöt mainiona tapana antaa tietoa kaikille asukkaille, ja vuototilanteissa informointi on erittäin tärkeää. Me näemme tämän yhteistyön auttavan kiinteistönomistajaa, taloyhtiön hallituksia, isännöitsijöitä, huoltoa kuin asukkaitakin, toteaa Enveran liiketoimintajohtaja Mikko Sykkö.