Karkkilassa sijaitseva Isännöinti M. Ryyppö on toiminut kolme vuosikymmentä. Toimitusjohtaja Vesa Ryyppö toteaa pienen toimiston pärjäävän henkilökohtaisella asiakaspalvelulla ja joustavalla otteella. Monet asiakkuudet ovat jatkuneet vuosikymmenien ajan. Isännöinti M. Ryyppö Ky:n perusti vuonna 1991 Vesa Ryypön isä Matti Ryyppö, joka oli pitkään toiminut … [Lue lisää...] tietoaIsännöinti M. Ryyppö Ky 30 vuotta: Hyvä asiakaspalvelu avainasemassa
asiakaspalvelu
Monitaituruus vaatii jatkuvaa kouluttautumista
Pia Rauvanto ei valinnut isännöintiyrityksensä nimeksi Isännöinti Taimi Oy:tä pelkästään symbolisoimaan yrityksensä tulevaa kasvua pienestä kenties isoksi, vaan ennen kaikkea kunnioittaakseen Taimi-mummoaan, jonka kahvilayrittäjän ”tekemisen meininki” on jättänyt lähtemättömät jäljet hänen mieleensä. … [Lue lisää...] tietoaMonitaituruus vaatii jatkuvaa kouluttautumista
Asiakas ei vielä ehkä ymmärrä, miten hyvää isännöintiä saakaan…
Isännöintiala - niin isännöintiyritysten, palveluiden kuin asiakkaidenkin kannalta - on melkoisessa murroksessa, vaikka sitä ei välttämättä arkipäivän isännöintitilanteissa tiedostaisikaan. Isännöinnin tulevaisuutta hahmottanut raportti parin vuoden takaa piirsi kuvaa toimialasta, jossa yrityskoot kasvavat ja yritykset toimivat ketjuina ja verkostoina. Palveluita … [Lue lisää...] tietoaAsiakas ei vielä ehkä ymmärrä, miten hyvää isännöintiä saakaan…
Rakennusliike vastaamaan rakentamisesta pidempään
Rakennusliikkeiden vastuuta rakentamisen ja valmistumisen jälkeen pitäisi Asunto Oy Lahden Kuunarin hallituksessa toimiva Juhani Korhosen mielestä pidentää. Hän näkee mielessään rakennusliikkeiden takuuajan jatkamisen niinkin pitkäksi, että se voisi kattaa esimerkiksi kymmenen vuoden ajan rakennuksen valmistumisesta. … [Lue lisää...] tietoaRakennusliike vastaamaan rakentamisesta pidempään
Alhainen hintataso ja osto-osaamisen heikkous rassaavat isännöitsijöitä
Koulutusta hallituksille ja uudenlaista asennetta ja näkökulmaa isännöitsijöille? Oikeanlaisia tarjouspyyntöjä ja vertailukelpoisia tarjouksia, yksilöityjä tehtäviä ja palveluita ja palvelulle kannattava hinta? … [Lue lisää...] tietoaAlhainen hintataso ja osto-osaamisen heikkous rassaavat isännöitsijöitä
Mato Valtonen: Luovuus käyttöön
Emme välttämättä yllätä tai muista, että luovuutta käytetään aina kehityksen eteenpäinviemiseen, ongelmien ratkomiseen tai kilpailijoiden voittamiseen. Pelkäämme epäonnistumisia. Mieluummin turvaudumme rutiineihin kuin heittäydymme hulluttelemaan tai positiivisesti kyseenalaistamaan asioita. Mikään ei kuitenkaan ole mahdotonta, kun vain uskotaan, että mikään ei ole mahdotonta. … [Lue lisää...] tietoaMato Valtonen: Luovuus käyttöön